Sibelimm03 uykusuz çok kalmıyorum eşimle nöbetleşe bakıyoruz 🌺
Pozitif kalamıyorum 40 gün çok yoruldum diye ağladım🙈🥰 ama 40 günün sonunda geçti, hala çok zorlayınca sinirleniyorum ama normal bence🫣😍😂 emzik mamajoo denedim philips denedim doğduğundan beri ama yok biraz tutuyor sonra atıyor😂 bakalım o mu yaman ben mi😂😂