6 haftalik bebegim var. Doğar doğmaz kuvoze alındı o yüzden memeden en başından beri içmiyor. Sütümü sağıp biberonla veriyorum. Son 3 4 güne kadar hiç bir problem yoktu. Ama son günlerde sut içerken ilk 1 2 dk içiyor sonrasında ağlamaya başlıyor. Gazi da olmuyor çünkü uzun süre çıkarmayı deniyorum ve gaz falan çıkmıyor ki gazı olduğunda nasıl davrandığını da biliyorum. Deli gibi ağlıyor ve aranmaya devam ediyor biberonu tekrar verdiğimde 1 2 kez çekip tekrar ağlamaya başlıyor. Biberonu değiştirdim 3 farklı biberon aldım. Belki süt istemiyordur diye 2 farklı mama denedim hepsinde aynı şeyi yaşıyoruz. Zar zor birazcık icirebiliyorum 3 gündür resmen yarı aç duruyor yavrum. Ağlaya ağlaya uyuyor. İçim parçalanıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Benzer bir şey yaşayan varsa nolur yazsin.