nazazra24 Yagmur75 hayırlı evlat olsun geçmiş olsun canım Allah bağışlasın 🌸🩷😍 durumunuz nasıl peki hem senin hem bebişin 🥰♥️
Aryaam Yagmur75 Allah bağışlasın inşallah darısı başıma hayırlısıyla bende âlim kızımı planlı sezaryan miydi acaba
Badem089 Yagmur75 kız senle ayni haftaydik en başından beri seni tanıyorum sende dogurdun bi ben kaldim ya 😂😂
12hafsagunkokkaya96 Yagmur75 geçmiş olsun gözün aydın bizlerde dua eder misin rahat kolay dogumlarimiz olsun insallh
sscan18 Yagmur75 Gözünüz aydın ben de 38+2de inşallah. Kaç kg doğdu? Ölçülerine uygun muydu doğmadan önceki 🥰🥰
Yagmur75 @Aryaam aslında normal doğumdu son ana kadar tansiyon çıkınca acil Sezeryan oldu en iyisi Sezeryan oldu açılma yoktu sancıda yokdu suni sancı verdi bende dayanmadım bide 🥲
Yagmur75 @Badem089 ahahahah ben doğurdum çok şükür benim planli doğum değildi tansiyon çıkınca Sezeryan oldum acil😂😍