Kızlar kaç gündür kasılmalarım oluyordu ilk gebelik olunca anlayamıyor insan takı sıklaşınca ve şiddetleninceye kadar. 6 dakikaya düştü 10 dskikaydi Nst ,91 gördü açılmam yok su ve nişan gelmedi. Yalancı sancı dedi ebe gönderdi. İlk gebelik olduğu içinde açılman daha coook sürer dedi. Böyle bu sancıyı kaç gün cekecem ki 😢
39+6 oldum şuan