Tugcetarar benim galiba tedaviyle olduğu için öyle söyledi. Benim bebeğim tüp bebek tedavisi ile oldu. normal doğum yapabilir miyim diye sormuştum evet yapabilirsin ama kıymetli zor elde edilen gebelik olduğu için genelde normal tercih etmiyorlar. Zaten ileriki haftalarda hareketi falan azalınca tedirgin olup fikrin degisecewj dedi.
Demek istiyor ki sezaryen isteyeceksin zaten normali kafanda çok şey yapma. 39 dan sonra bekletmem o zaman dedi. O yüzden sordum canım
Bende normal istiyorum nedense ne farkı var ki normal gebelikten :(
Sende sağ ol canım hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah ❤️