39+1 oldum ama hiçbir belirtim yok doğuma karşı.özel hastahane takipliyim. Bazı yazılar okudum özel 41-42 haftayı beklemiyor die. Suni sancıyla mı başlatıyolar ne zaman yapıyolar. Haftasını doldurmuş başına gelmiş birileri varmı aranızda. Yardımcı olursanız çok sevinirim