Beyzab95 Mervee96 hiç muadil parfüm kullanmadım hayatımda 🥲🥲 belki beğenmeyenler muadil kullanıyordur 😕😕
teachermom1 Mervee96 Çiçeksi çok güzel notaları olan bir parfüm. Şekerli vs asla değil. Tertemiz kokuyorsunuz. Mağazaya gidince mutlaka deneyin.
Sergul1425 teachermom1 evidence gerçekten çok kalıcı ve güzel bnde çok beğeniyorum bi dönem kullandım