Yagmurguzel01 hiç kafan karışmasın bak başlarda bende çok karşıydım herşeye doğal seyrinde geçsin istiyordum gebeliğim ama öyle olmuyor maalesef eski zaman gibi değil şimdi yediğimiz içtiğimiz herşey hormonlu vücut doğal seyredemiyor o yüzden doktorları dinlemekte fayda görüyorum