Semaatrkz Bende gittim canım git sanki nolcak bi zararı yok ya bizde de doğumda aldılar sonrada 10 gün içinde sağlık ocağına bir daha verin dediler bende götürdüm sen bilirsin yinede senin kararın 🤷🏼♀️ sebebi ney bende bilmiyorum hiç sormadım da gidersen sor bizide bilgilendirmiş olursun😄❤️