Kızlar aşırı gerginim korkularım var belden uyusturmalı sezaryen olucam gebelik şekerimden dolayı 37. Haftada alıyor doktor sezaryene ama hayatımda böyle hissetmedim gerginlik heyecan panik hepsi bir arada nasıl davranacağımı bilemiyorum tecrübeli anneler biraz rahatlatabilir mi rica etsem beni..