EylulAlyaMom Hoşgeldin 36+0 🌸 Nasılsınız kızlar? Bugün öğlen ilk nst ye gireceğim bakalım neler olacak şuanlık ara ara kasılmalar ve toplanmalarla geçiyor. Sizde ne var ne yok bebiş kiloları şikayetler vs.
FDM220 EylulAlyaMom bende bugün 35+6 yım yarın 36 olup ilk nst ye gidicem bakalım bende de kasılmalar oluyo ara ara inşallah zamanında gelir 34+6 da 3100 demişti kilosu için
Ahseney EylulAlyaMom nasıl geçti canım ☺️Kızlar aşırı bir yorgunluk var üstümde 3 bardağı elimde zor yıkıyorum nefes nefes kalıyorum şaka gibi 😅Böyle ağırlaşmayı hiç beklemiyordum birden oldu sizdede öyle mi hep yatmak istiyorum yatıyorum o yüzden 🥲
Senemyldrm EylulAlyaMom ay gittikçe daha da ağırlaşıyorum balon gibi hissediyorum kendimi. Bel ve kasık ağrım var bide geceleri WC ve mide yanmasından uyuyamıyorum.. hayırlısı ile doğursaydık 🙏🏻
Firstmomfirstchild EylulAlyaMom cünkü yorulduk 🤭👼 bebisler gelsin en azindan onlar yorsunlar bir ise yarasin
Midwife10 35+5 🤦🏻♀️ sabah 7den beridir geçmeyen bir bel ağrım var korkuyorum daha dün doktordan geldim geçmiyor da yine gitmek istemiyorum 🥹🥹