Metar yarın tekrar gidicem muayeneye son kontrolüm hariç her muayenmde bana sezeryandan bahsetti bide evet iki kere bende yorgunluğuna denk geldim onun için sabah erken saatlerde gidicem bundan sonra.perinataloji doktorum doğum annede bitiyor sancılar başlayınca kendilerini yoruyorlar sonra sezeryan için yalvarıyorlar diye çok mantıklı bu cümle hep kafamda bitiyor irade ve kontrol bende olmalı. bunun için sakin ve çözüm odaklı hareket etmeye çalışıyorum sancılarım geldikçe bunu öğrenmeye kontrollü hareket etmeye özen gösteriyorum