Ben tam aksine kızda çok mide bulantısı ve tiksinti olur kilo alınmaz die biliyorum,1oğlum var çok güzel yedim,her ay düzenli 1 kg aldım son 2 ay 77kg alıp 14kg ile doğum yaptım.Simdi ikinci gebeligim hic mide bulantısı yaşamadım ama herşeyden tiksindim yiyemedim 15+4 üm şuan henüz kg almadim,nasipse kızım olacak..herkesin bünyesi farklı tepki gösteriyor,Allah sağlıklı bebek versin herkese ve tüm annelerin gönlüne göre versin inşallah😇😀🙏🙏🍀👼