Canan-_16 ilkinde 3 ay korunmadık 3 ay sonra olduydu. Ne bileyim ya bi kerecik o da eşimin çılgınlığı naptın diyip de yıkadım, zıpladım, öksürdüm vs ama olacağı varmış😂 istiyordum içten içe de cesaretim yoktu bide 1 sene daha beklesek iyiydi tabi ama hayırlısı her şeyin😂