Milen7 Bence alınmalı mutlaka ilk zamanlar çok süt oluor bebek bitiremiyor ve rahatsız ediyor, birde sarılık olmasın diye uyanıkken emziriyordum uyuyunca sağıyordum bol bol içiriyordum Kevserehdhd