Zeynepturkman ve Diyarbakırda gezmediğim doktor kalmadı ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı. Tekrar gebe kaldım ilk haftalarda kese yoktu dediler snr kese gördün bebek yok dediler snr bebek var kalp atışı yok dediler bi günde tam 5 hastaneye gittim hepsi kürtja dediler snr gebeye gittim o ilaç falan söyledi snr durumum çok kötüye gitmeye başladı snr hemen özele kaldırdılar orda bize kızdılar neden kürtaj olmadınız falan kaynanamda kızdı önce ultrasyona alın bakalım bebek yaşıyor yaşamıyor diye snr ultrasyon görüntüsünde kalbin attığını öğrendim ve şuan geldiğim durum bebek sağlıklı çok şükür bi sorunu yok sadece bu dediğim şey var oda patlarsa hem bebeğime zarar hem bana yani uzunlafın kısası böyle