yeschef-13 susaMom_ Doktorum anlattı doğruluk yüzdesini diğer tarama testlerine sonradan gerek vs olmadıgını bizde tam kapsamlı olan dışarıdan bir yerle anlaştık eve gelip kan alıyorlar sonra amerikaya gitti 15 günde sonuç raporu geldi
EZeynepKkAkaln Momycik34 ben 12. Haftamda ikili taramada öğrendim şuan 15+1 im sabah bulantısı hariç iyi gidiyor çok şükür 😊 bakalım doğum ne zamana denk gelecek benim sezeryan olacak bir oğlum var 5 yaşında birde kızım olacak inşallah hayırlısıyla 🫶🏻🩷
Aysel3548 Momycik34 14.haftada öğrendim ama fetal dna testi yaptırdığımız icin o hafta öğrendik kızımız oluyor 😊 şuan 18 haftalığız 😊
Kayrammirza 16 haftalığım ama tam net bilmiyorum 2 doktorda kıza benzetti kesin olmayarak hayirlisiyla gelsin detaylıyı beklicm
susaMom_ yeschef-13 Anladım canım ben bilmiyordum doğum paketi satın aldım içinde olduğu için mecbur kullanıcam tarama yöntemlerini
Nurkhramn1234 Momycik34 16nci haftada öğrendim şuanlık iyi gidiyor hafif ağrılarım var sadece bide sürekli acikma