Momycik34 13+6 haftadayız 12. Haftada gitmiştim en son kontrole cinsiyet tahminini kız olarak yapmıştı 2li tarama yapıldı sonuçlar normal çıkınca 16. Haftaya kadar gelmene gerek yok acil bir şey olmadıkça dedi ama ben şuan gribim 4 gündür burun tıkanıklığı boğazımda hafif bı ağrı halsizlik var bir de sol kalçamda olan ağrı son zamanlar iyiydi ama hastalandiktan sonra ağrım çok arttı yürümekte zorlaniyorum bacağımı çeke çeke yürümeye çalışıyorum gitsem mi gitmesem mi emin değilim tavsiyenize ihtiyacım varr