emirasafMom bende de 18. Haftada görülmüştü sizin doktorunuz gibi korkulacak bir şey olmadığını bebeğe yapışma ihtimalinin çok düşük olduğunu ve internettekilerin doğru olmadığını söylemişti. Siz kaç haftalıksınız? Ve ben 22 . Haftada detaylı ultrasona girdiğimde öyle bir şey görülmedi ya büyük ihtimalle kürtaj olduğum için rahimde yapışıklık vardı ya da varsa bile bebek kendi hareketleri ile dağıttı. Sizin önceden kürtajınız var mı kürtaj olan kişilerde görülüyormuş çünkü. Ve bebeğin kendi hareketleriyle o amniyotik bantı dağıtabiliyor siz korkmayın telaş yapmayın içinizi ferah tutun hamileliği kendinize zehir etmeyin biliyorum zor ama şuan kendinizi üzseniz bebeğinize zararlı