Demir düşüklüğü bende de oldum olası hep vardı. Maltofer kullandım, gynoferon kullandım, ferrosanol kullandım,sidefer kullandım hiç biri fayda etmedi son çare damardan serum olarak verdiler doğumdan bi kaç gün önce. 700 lira falan ödedim o seruma da. Sonra yine yükselmedi, doğum esnasında iki kez daha kan takviyesi yaptılar