Mge127 doktorunuza da görünmenizde fayda var ama kan sulandırıcıyı sanırım bıraktınız değil mi? Ben kalp hastasıyım, açık kalp ameliyatı oldum, kapakçıkdada kaçaklar var+yapısal ve şekilsel bozukluk ve içe göçüklük olmasına rağmen doktorum bir sakınca görmedi, çünkü bazı kalp hastalıkları riskli olabilirken, bazıları doğuma engel değil. İçinizi ferah tutun. Sadece düzenli doktor kontrolleri çok önemli bu aşamada. Benimde gebe kalma ihtimalim olursa Kadın doğum ve kardiyoloji birlikte ilerleyecek.