Hanımlar ben en başından beri neyden korktuysam onu yaşıyorum ilk hamileliğimde oğlum 41+1 de suni ile resmen zorla geldi dünyaya şimdi bir kızım olacak Buda 41+0 oldu tık yok EN TUHAFI doktorum bugünde eve yolladı pazartesiye kadar gelmezse yatış dedi çok geç değil miiiii??