Sedalii ben baybhope beşiğini alıcaktım fiyatı açısından uygundu hem internette yorumları okudum kimse memnun değildi hep bi sorunla karşılaşılmış yorumlarınokuyunca vazgeçtim canım Pierre cardin beşiğini aldım sonra istersen sende bi int bi araştır yorumları oku