Merhaba gebelik testi yapdim silik çizgi cikdi doktora gittik muayene için bebek varmi yok mu diye ultorsanda göremedi. Kan testi aldı kandan cikdi. 7 haftalık hamileyim daha yeni gördü bebegi ve keseyi kalp atışını dinledik hersey yolunda. Rabbım hayırlı evlat nasip etsin evlat hasreti için yapanlara evlat nasip etsin inşallah vardır bebisinz 🤲🤲🤲