Gulguzeli11 Hamilelik belirtisi olabilir mi, sanki böyle içeriden iğne batırıyorlarmış gibi ve çok can yakıcı, elimle kontrol ettim kitle gibi bir şey yok ama belirti mi başka bir şey mi var acaba ( bat 9 ocak )
zeynozey Gulguzeli11 2. Gebeliğimde bu belirtiyle hamile olduğumu anlamıştım😅 hayırlısı olsun inşallah:)
yenibirannis Gulguzeli11 bende gebeliği mi o şekilde öğrendim hamileyim kesin demiştim ama kimse inanmamıştı benm sağ ve soldu ☺ inş hamilesindir
HESA20 Gulguzeli11 ayynıısıı bnm sağ göğsümde var hatta happy moma girmeden elledim göğüslerimi sağ da var solda yok düşünceleri ile girdim😂😂 bu arada bnm de 6 Ocak görünüyor beklenen adet ama düzensilik olduğu için bilmiyorum 🤷
Ylzsvnk Gulguzeli11 olabilir kuzum ben şuan yeni hamileyim 3-4 haftalık sol göğsüm de öyle iğne batar gibi ağrı giriyor sızlıyor ama yeni başladı
Gulguzeli11 zeynozey ya inşallah öyledir, internette araştırdım biraz ama genelde emziren annelerde oluyormuş bir de bir enfeksiyon veya kitle tarzı bir şey varsa o yüzden korktum biraz açıkçası, teşekkür ederim cevabınız için☺️🌸
zeynozey Gulguzeli11 benimde sol gögüsümdü hatta 😅 bi an iğne batmıştı gögüsümü tutup inşallah hamileyimdir demiştim😅😅😅
Gulguzeli11 zeynozey ya benimde aklıma ilk o geldi ama girip araştırınca hamilelikle ilgili net bir şey bulamadım o yüzden buraya yazayım dedim, umarım bundandır, başka bir şey olmasın da☺️
Gulguzeli11 HESA20 ben de ovülasyon takibi yapıyorum 26 Aralık ovülasyondu, böyle takip etmek daha kolay oluyor, düzensizse ovülasyon testini deneyin derim isterseniz😊
HESA20 Gulguzeli11 bnde bu ay adetten sonra bi dolu bi boş değerlendirmeye çalıştm son zamanlarda biraz bozuldu ilişki düzeni 😐 hayırlısı bakalım eğer hamile değilsem ovülasyon testi alıcm bnde hiç kullanmadım da yapabilirim inşallah
Ylzsvnk Gulguzeli11 dualarımdasınız canım Rabbim isteyen herkese tez vakitte nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲