Seymaemre 23 +4 nefesimi çeviremıyorum yatarken neffesiz kalıp cok kötü oluyorum . Sürekli bebek hareketleri evhamıyla hastaneye gitmekten yorulduğum için artık gitmek istemıyorum ama gece 4tte uyandım zorlamdım uyuyamadım nefesimi çeviremediğim için yatarak tv ızlıyorum kalkıp nefes almaya balkona cıkıp ole rahatlıyorum o kadar değişikki belki anlatamadım bile:(
Kumral60 Seymaemre canim ben 30 dayim kucuk bir yastigim vardi onu alip diger yastığın uszerine koyuyorum bacak aramda yastik aliyorum o sekilde uyuyabiliyorum kafam yuksek olmazsa hemen tikaniyorum.
Deryakaya1802 Seymaemre benim de bi dönem öyle oldu kansızlıktanmış. Değerlerine baktırdın mı bana her yer dar geliyordu ağlıyordum nefes alamıyorum diye bi de çarpıntım vardı 🤔
Efuli53 Seymaemre aynıyım canm bende eşim battaniye alalım ustumuze diye yalvarıyo bi türlü almıyorm 😂 hep üstüm açık yatıyorm sonra da böyle nefes darlıgı kemik agrıları cekıyorum
EsraKaraku Bende de var o tıkanıyorum doktora gittim hamileliği bağlı alerji dediler 3. Ayımda başladı 18 gün sonra doğum yapıcam hala devam ediyor, bazı hamile bayanlarda damarlarda genişlemeye bağlı bunlar olabilirmiş tıklandığında tuzlu su çekiyorum burnuma cok rahatlatıyor
Seymaemre Deryakaya1802 bidahaki randevuda soyleyeceğim doktora🥺2 hafta beklesemmi daha erkenmi gitsem kararsızım
Deryakaya1802 Seymaemre bence daha erken git yoksa günler geçmez daha kötü olursun canım. En azından ne olduğunu anlarsın ☺️