Busskk 2prenses_masal-oyku bugün doğum yaptım nst de sancı çıkmadı doktor vajinal fitil ile doğumu başlattı 2 cm açıklık ile gittim 9 saatlik doğumun en dayanılmaz sancıları son 2 saatti hayırlısı ile bitti nefes egzersizleri çok işe yaradı bilginiz olsun
beyzanurytt Ebrarabla_06 doktordan geldim her şeyi iyimiş suyu kilosu kalp atışı kan akışı falan sancı da yoktu pazartesi gel tekrar kontrole dedi perşembe de yatış veririm büyük ihtimal dedi
Ebrarabla_06 beyzanurytt ayyyy hadi hayırlısı olsun inşallah canım benim Rabbim hakkında hayırlısını versin 🥰
Falancahanim beyzanurytt Hala kendimi hamile gibi hissetmem 😅40+1 olacaktık ama geldi bizim kız 🥰buralardan çıkamıyorum