Mihrimavi Bahar_mete beyzanurytt sizin yine iyi benim tahmini doğumun üstünden 1 hafta geçti tık yok 😂😂
fatos2404 beyzanurytt gelir annesi gelir sen keyfine bak nasıl olsa doğunca parmağında oynatacak seni 😂😍
Bahar_mete Mihrimavi maşallah benim doktorum ilk gebeliğin olduğu için 41 e kadar bekleyebiliriz demişti seninde mi ilk doğum olacak 😅
Busskk 40+1 olduk 😄 dün kontrolüm vardı suni ile başlatır diye düşündüm 41. Haftayi bekleyelim hemen başlatmayalım çok yatarsın dedi bekliyoruz bakalım 😊
fatos2404 beyzanurytt sonra buralara dönüp yazarsın kızlaar gebelik ne rahatmış diye😂 bi an delirir bi gülüşüne sönersin annelik 😇😍