Nurarass mrvkrbyk evet gerçekten tek sorun o bazen gidiyorum az bekliyorum en son gittiğimde 2 saat bekledim bayılıyordum artık 😂 Ama değer yani onun için ☺️😍
mrvkrbyk Nurarass ben artık nöbetçi olduğu günlere alıyorum randevuyu akşamları sabah ki kadar çok beklemiyorum sabah gittiğimde planları sezeryanları çok oluyor çünkü akşam çok daha az kalabalık oluyor ☺️
Nurarass mrvkrbyk bende eşimin iş çıkış saatine denk getiriyorum ama dediğiniz doğru sonlara doğru azalıyor İlk gebelik mi sizin de ☺️
mrvkrbyk Bennureyla yani inşallah ben genelde 8 gibi alıyorum iyi oluyor zaten 18.30 a kadar çalışıyor benim bildiğim sonrasında nöbetçi oluyor
Bennureyla mrvkrbyk arayıp mı randevu oluşturuluyor 8′de felan? nöbetçi olduğu günleri nasıl öğreniyoruz? Eşim çok sabırsız iki saat beklesek Nil hanıma bir daha gelmek istemez 😅 çok beklemeden nasıl girerim