nnaz03 bende aynı durumdayım 3 yaşında çocuğum var ona da kendime de sarımsak kürü yapıyorum 1 diş sarımsak 1 tatlı kaşığı bal limon bide bikac damla hemen yutup üstüne biraz su iciyorm en doğal antibiyotik bizim için bu aciller hiç birşey yapamıyor gittim parol serum dışında bişey vermediler