mucizem066_ Merhaba hanımlar, Philips lumea ıpl cihazı almıştım sadece 1 sefer kullandım sonrasında süpriz bir şekilde hamilelik haberi aldım. Şuan kullanmayı bıraktım ama hamilelik sürecinde kullanan var mı nasıl bir yol izlediniz?
Adenala mucizem066_ Hamilelikte ev tipi veya güzellik merkezindeki cihazlar kullanılmıyor bende de var doktorum kullanma doğumdan sonra kullan dedi
RezMom mucizem066_ bende de var ama hamilelikte önermedikleri için kullanmıyorum ama ben mecburen yüzümü 3-4 defadır yapıyorum bi zararı olmadı diğer bölgelere kullanmıyorum gebelikten dolayı
Kahramankentli Benim mi arkadaşım hamileyken de kullandı göbek ve genital bölge hariç bi sıkıntı da yaşamadı çok şükür ama ben kullanmazdım tabi ki yüzüme kullanırdım belki sadece
RezMom mucizem066_ ya ben öncesinden de kullanıyordum ama faydasını böyle de görüyorum zaten geç çıkıyor benim yüzüm aşırı hassas ağda ya da iple yaptım mı yanıyor ya da aşırı tahriş olup sivilcelenme oluyor 1 kere ağdayla yaptım hep yandı maalesef
Sofiaa Kızlar ben de almayı düşünüyorum. Güzellik merkezine lazere gidiyordum 8 seans gittim. Gittiğim zamanlarda yüzde 90 azalmış gibiydi şimdi neredeyse eskisi gibi çıkıyor. Yüzde 20 azaldı diyebilirim. Bir de alt kısımda neredeyse hiç azalma olmadı. Bu ev tipi olanlarda sürekli elinin altında oluyor azalıyor mu her ay düzenli kullanıldığında?
RezMom Sofiaa ben de güzellik merkezinde lazere gittim hem de 20 seans 20 de kontrol olarak arada ekstradan yüzümü yapmaya gittiğim halde bıraktıktan sonra yüzüm eskisinden beter oldu erkek sakalı gibi çıkmaya başladı ve çok utanç verici bi durumdu bunu aldım Allah çıkaramdan bin kere razı olsun gerçekten çok faydasını gördüm başlarda 2 haftada ya da bazen haftada bir yapıyordum çıkış durumuna göre değişiyor o ama şu an 2-3 ayda bir yapıyorum o da bölge bölge çıkıyor yüzümde…. Güzellik merkezine gittiğimde fayda gördüğüm tek yer alt kol ve alt bacak oldu ben lumeayı düzenli olarak sadece yüzümde kullandım ve faydasını fazlasıyla gördüm diğer bölgelerde de eminim ki düzenli olarak kullansam faydasını görürdüm uzun yazdım kb :)
xhbgns Sofiaa Hamilelikte kullanılması bana göre olmamalı ama eğer hamile değilseniz ben uzun süre kullandım tüyleri uyutuyor yani geç çıkmasını sağlıyor bir de ben kullanırken jiletle değil veet tüy kısaltıcı ile kısaltıyordum ama beni çok oyaladığından ağdaya geri döndüm biraz sabır işi bence kullanmak eğer sabırsız biriyseniz birkaç kullanımdan sonra uğraşmak zor gelebilir
mbs44_16 RezMom benimki advanced 1997 modeli. Cihaz olarak en ucuzunuda alsaniz pahalida alsaniz ayni islevi yapiyor dis gorunumu filan degisiyor sadece. Butun modellerin atis sayisi ayni
RezMom mbs44_16 aynen ben almadan önce çok araştırmıştım genel olarak aynı ama memnuniyet 921de çok olduğu için onu tercih ettim
Sedanur_23 mucizem066_ ben yüzüme koluma uyguluyorum sorun olmuyor göbek genitale yapmadığım sürece sıkıntı olmaz bence
1zehratun Sedanur_23 merhaba bende aynı cihaz var doktora sormuşmuydunuz yüze kullanmak için bir de kaç derece kullanıyorsunuz