Mrvbrk1 o zmn Derya hanıma gitmeyin zaten onun muayene ve doğum ücreti de farklı diğerleriyle aynı değil
Ben Fatma hanıma gidiyorum hastanenin en iyi doktoru diye duydum alanında cslısanlardan falan da başından beri ona gidiyorum ilgili bilgili her şeyi anlatıyor ama sadece biraz soğuk bende tea hanımı düşünmüştüm yorumlarını okumuştum herkes memnundu davranışları falan nasıl acaba sıcsk kanlı mı ?
Doğum zaten şans işi gece olursa hangi doktora denk gelirsen kendi doktorunu çağırmak ek ücretimis