Yarenelibol cnm bazen sen sanci hissedersin nst de cikmaya bilir yani bebisde sanci kasilma yom demek bazende bebisde kasilma sanxi cikae ama sen hissetmessin orasi belli olmuyor
Ve kendin anlamak istersende nst kagidinda iki tane altli üstlü cizgiler varya o ust ksiimdakiler bebisin hareketi alt ksiimdakilerde sancilar oluyor o alttaki cizgilerin en üst kaca kadr cıkmış ona bak sanci derecesini ordan anlarsin 60 a kdr normal 80 ve ustu olunca doguma hazirlik 100 ve ustu oluncada dogum başlangıcı oluyor cnm