Merhabalar bnm doktorumda anlaşmalı vitale ile kendim sağlık çalışanıyım ve indirim yok dedi şuanlık doğum fiyatını da 30 bin diyor bnm doğumum nasipse mayısta o zaman heralde 40 mı der 🙄 önerebileceğiniz iyi bir doktor daha uygun fiyatlı bi hastane var mı ?