Bayanlar saat 6 da Ümraniye devlet hastanesine gittim ve 8 de yatış yaptılar vajinal ağrıdan dolayı serviste sadece nst ve serum verilecekti serum bitti hemşire doktor yok hasta bakıcısı çıkarttı serumu ve annem söylediğinde ise işimizi öğretmeyin diyorlar neyseki gittim hemşire yok mu dedim bi bayan nöbet geçirdi hanımefendi denildi bende hastayım dedim bi hemşire mi yok dedim siz yarın çıkacaksınız dedi nasıl yani dedim kimse bana bişey demiyor 3 saat oldu dedim gece çıkış yapılmıyor dedi ben durmuyorum dedim çıkcam dedim ve damar yolunu çıkarın dedim ebeye gitti söyledi kaçıyor dedi kaçıyor mu dedim ve çıktım ne güvenlik be hemşire hiçbiri ilgilenmiyor ben kağıt bile imzalamadım öylece çıktım geldim eve