Mucizem00 Kızlar doktor tahlil istedi test falan kalp atısını yeni duyduk ama saglık ocağında 8.30 da yapılıyor o saate kalkamıyorum devlet hastanesinde de yapılıyormuş galiba nasıl yaptırıcam acaba? Bilgisi olan var mı
Bbsra Mucizem00 kadın doğuma randevu alıyosun erken saate al ve aç git tahlilleride söylediğin zaman yazıyor hepsini
Usakli64 Mucizem00 aile hekiminde yaptir hem gebe kaydini da olustururlar takibini yaparlar 9 9.30 gibi de aliyolar kan
Bo25 Mucizem00 aile hekimine git..kaydında yaptr 9. 9.30 gibi başlar orda tetenoz aşısını falanda olursun aile hekimine kaydını yapmca onlar seni çağırıyor zaten
Nehas Mucizem00 bnde devlet hastanesine gidiyorum randevu aldım doktoruma ertesi gunune doktor randevu verdi bana sabah 9 gibi gel ac karnna bnde gittim tahlilerimi yaptı
Mucizem00 Usakli64 kayıt açtırdım zaten ama saglık ocağı hepsini yapmıyor en azından Devlette yaptırırsam hepsini yapar öğleden sonra çıkar
Mucizem00 Bo25 saglık ocağında yaptırmak istemiyorum kayıt açtırdım zaten ama 8.20 kan alıyorlar sonra hiç almıyorlar ve bütün tahlilleride yapmıyorlar
Deletedmom58 Ya sağlık ocağı sizi yanlış bilgilendirmiş yada bi hata var. Sağlık ocakları zaten 8:30/9:00 gibi vardiyaya başlar. Kan alım işlemleri 10:30 en geç 11:00 a kadar yapılır çünkü bağlı bulunan toplum sağlığı biriminden saat 11:00/11:30 gibi öğle arasına girilmeden görevli gelir ve arabayla kanları alarak TSM Laboratuvarına götürür ve aile hekimi her değere bakabilir. Siz bence ASM nin bulunduğu bölgedeki TSM yi arayın bi sorun. Hastane daha yoğun olacağı için aynı kapıya çıkacak yine erken saate randevu almanız gerek.