Benim de 4 Nisan erkek bebişim olacak ve kızım olursa eşimin de dediği şey aynıydı Eylül ayında doğduğu İçin Eylül koyacaktık. Eylül ilk zamanlar güzel gelmiyordu ama söyledikçe ısındın. Bence gayet güzel ve çalışkan oluyorlar öğrencilerimden biliyorum. Düşünebilirsin Eylül’ü 😊