Tansusercan bugun 13+3 haftaliğım ve iki gundur sol kalçama sanki igne vuruluyomus gibi surekli agri giriyo neden oluyo sizlerde olmusmuydu
Tugcetarar Tansusercan normaldir rahminiz ve bebek büyüdükçe vücudunuzun denge merkezi değişiyor buda bel sırt kalça ağrısı yapıyor zamanla agriniz daha da artabilir azaladabilir vucudunuza bagli bende gittikce artti mesela suan 38 haftaligim agridan uyuyamiyorum kalcamin agrisindan adim atarken cok zorlaniyorum bol bol yürüyüş yapın ve dinlenin ayakta cok kalmayin uzun sure oturmayin agriniz tetiklenir 🫶🏻
susaMom_ Tansusercan Ya bende bu durum 5 haftalıkken vardı egilmede kalkmada zorlaniyordum ağrıdan dolayı yürüyüş yaptım ağrılarım hafifledi şimdi grip oldum nedendir bilmiyorum ama sol kalçamda ki ağrı çok şiddetlendi şuan yürümekte zorlaniyorum sol kasığımda da bıçak ağrısı var saplanıyor sürekli endişe ettim bende şimdi
An53 Bende de o haftalarda başladı açıkçası giderek de arttı arada bir yürüyemiyorum arada bir geçiyor bi tedavisi yok maalesef ama bebekle de ilgisi yok
susaMom_ An53 Bende şuan yuruyemiyorum 13+6 haftadayiz benim 5. Haftalarımda başladı bu ağrı sorduğumda sizin soylediginiz gibi bebekle de alakalı değil denildi ama yuruyemiyorum egilemiyorum kalkamıyorum simdi de kasık ağrısı oluyor bıçak gibi saplanıyor
Tansusercan Benim ol lk baslarda kuyruk sokumumda agri oluyo simdi orada o kadar olmuyo ama kalcamin ustune bicak gibi igne gibi oluyo solda fazla ama sag kalcamin ustundede oluyo arastirdim buyuyen rahimden dolayi deniliyo insan korkuyo
Tansusercan Bazen hamileligimi unutup sert haraketler yapiyorum uzaniyorum hizli kalkiyorum bianda oturuyorum biyerden yavasca atladigim falanda oldu o yuzden korktum acaba bebege bisey olduda ondanmi diye