Bb95 30 haftalık hamileyim kan verdim hemen çıkmadığı için gösteremedim haftaya randevum ferritin 4.8 çıkmış normal değer 10-291miş çokmu düşük benim değerim
Aysnk Bb95 evet düşük 11 yazmıştı bana 26. Haftada baktırdım 7 çıkmıştı 21 e çıkardı benim 30 da bidaha çağırdı yükselmezse damardan takviye başlayalım doğuma depoların dolu girelim dedi cuma gidicem bakalım ben de
alinayaz Evet bende 38 haftalık hamileyim 8 çıktı benimkide son testimde o yüzden 2 tane demir ilacı kullanıyorum artık
MelteM2cck Bb95 11 ve üstü olması gerekiyormuş. Benim 10 du. Kullandığım ilaç en iyisi olmasına rağmen hiç yükselmeyince korktu doktor. Bu kadar iyi ilaca rağmen yükselmiyorsa normal ilaclarla sen mahvolursun dedi damardan verdiler
alinayaz Bb95 süt ve süt ürünlerinden 2 saat önce ya da sonra aç tok çok fark etmiyor 2 tane içiyorum siz yinede doktorunuza danışın