kubrayurek Allah sabır versin zor bı durum bende aynı durumu yaşadım genetik test verdim pihtilasmaya yatkınlık varmis şimdi tekrar hamileyim oksapar ekoprin kullanıyorum diğer bebeği kaybettigim haftaya yaklaştıkça çok korkuyorum Allah’ım herkesin evladını korusun genetik test yaptırın ve özel bı doktora gidin devlet ilgilenmiyor benim elimdeki raporlarla bile sende pıhtılaşma yok iğne baslamayiz dediler ama ozeldeki doktorum baslattirdi bana