Aysenur01 Arkadaşlar komik gelebilir Ama 12.haftanın içindeyim sırt üstü yatınca karnım kalp gibi atıyor Yani kıyafetten bile görünüyor ben çok şaşırdım yani bir his hissettiğimden değil görüyorum attığını böyle olan var mı
Muhammedamine Aysenur01 komik değil🤗 .. ben hamile değilkende öyleydi . Kendi kalp atımını görüyorsun
ZehraS Aysenur01 korkma canim normaldir bende de oyleydi 11 haftadan sonra kalp kimi atiyordu karnim bebeyin kalp atisi ola bilir.
Usakli64 Aysenur01 gobek atar masallah seninki yerinde dmekki. Benim atmiyodu taa sol kasigimin altindaymis gobegim. Yerine koyan bi kadin cardi 3 kez cekiverdi kacmasin diye
Seymafatihakbulut İlk gördüğün zaman bebeğin kalp atışı sanıyorsun fakat kendi damar atışınmış bende sormuştum herkese😊😊
Muhammedamine ZehraS bebeğin kalp atışı olamaz canım 37+4 günlük hamileyim kalp atımını hissetmedim kendi kalp atışı o
AlininAysesii Normalde de kendi vücudunu izleseydin eğer bu durumun hamile değilken de olduğunu görürdün, hamilelikle ilgisi yok oradaki damar atışı o ☺️