Momentkurt37 32.haftadayım belimde bir ağrı başladı her adım atışımda canım yanıyor varmı benim gibi olanlar?
Nur_Alp Momentkurt37 31+2 bende aynı durumdayım bazen yürürken yolun ortasında ağrının geçmesini bekliyorum 🙁
1yenianne11 Momentkurt37 32+2 yim belim kopuyor sanki otururken uzanirken bı 5 6 saniye kitleniyorum sol bacagima da vuruyor anlamadım neden böyle oluyor
Denizs16 Momentkurt37 34. Haftadayım daha fena oluyor bebiş büyüdükçe belim ağrıyor uyuşuyor sızlıyor hepsi bi arada