Selamm kızlarr… 40+5 ile bir türlü gelmek bilmiyordu oğlum . Ebenin tavsiyesi ile ilişkiye girdik eşimle o saatten sonra yavaş yavaş ağrılarım oldu düzensiz vs di sabah 5 ten öğlen 1 e kadar gayet normal ağrılarım vardı hiç abartılacak kadar değildi çok rahattım yerde kahvaltımı ettim yere oturarak çamaşır astım ne olur nolmaz diye öyle birşey varsa açılmayı tetiklesin diye. Daha sonra lekelenme ( doğum nişanı) gördüm hafif kanlı ama yeşilimsi bunu ebeme söyledim haftası itibariyle tehlikeli olabilir hastsneye git kontrol etsinler dedi. Zaten daha sonrasında nişan tam olarak geldi . İlk kızımda daha az bişeydi ama bu sefer daha fazlaydı miktarı. Neyse hastaneye gittim hazırlıksız vs hiç dopum olacağını falan zannetmiyorum bir gittim açıklık 5.6 cm dendi yatış yapılacak dendi.kabul ettim girdim içeri ultrason vs baktılar bebeğim biraz iri göründü ultrasonda 4200 dü . Daha önceki doğumumun naısl geçtiğinş vs sordular zorluydu 3600 doğurdum dedim . Hastaneye girmem ile beni sezeryana almaları bir oldu eşime söylememe bile izin vermediler odaya geçnce haberi oldu . Ona ayrı bir sinir oldum. Yarım saat içinde sezeryan oldum herşey güzel geçti ilgililerdi okadar çok soru sormama rağmen sakinlikle cevap verdiler estetik dikiş yapıldı . Sonra tek kişilik odaya alındım iki gün hastanede kaldım eve geçtim bugun ise çok şükür iyiyim bu arada oğlum 4 kilo 40 gram doğdu çam sakurada doğum yaptım