Nurgr1 Kızlar sigortalıyım 1 yılı geçiyor doğum parası için neler yapmam gerekiyor nereden ne belge almalıyık veya nerelere başvurmalıyım acaba?
tugcesakzci Nurgr1 32. Haftada çalışabilir veya çalışamaz raporu alıp işvereninize vereceksiniz. Doğum camlı gerçekleştikten sonra doğum paranızın bir kısmı, izniniz tamamen bittiğinde de ikinci kısmı yatacak.