busesaybak Tugce-89 inşallah yaparlar ayrı bi gün vermezler umarım medical park floryaya gidiyorum ben istanbuldayım
Tugce-89 busesaybak sanmıyorum ayrı bi güne versinler o g0n yaparlar ben sonucumu aldım şükürler olsun iyi çıktı darısı senin başına inşallah🙏
Meraldeger Ada28 sakıncalı diyorlar alttan muayene ile ben de gidicem pazartesi günü normal ultrason ile bakıcak inşallah görür yarın tam 5. Haftaya giriyoruz
Ada28 Meraldeger bilmiyorum ki. Ben bu konularda doktora guveniyorum hep. Zararlı olsa yapmaz sanırım.. benim kilom da var belki de.o yüzden görmeyip.alttan baktı. Haftaya bı daha randevu verdi o zamanda alttan bakicam dedi. Hayırlısı artık :)
77Bebek35 Ayseeeminiss aynen suanlık ıyı gıdıyoruz kabızlık dısında onuda takvıye ılaclar kullanıyorum senın nasıl gıdıyor hangı sehir yas kac ilk bebekmi ?
aysegul_001 Busra_Akyuz06 hayır bir kızım var bu 2. Çocuğum 12. Haftadayken kız olabilir dedi dr ama yanıladabilirim demişti yani bu 2. Bebek ne olduğunu tam bilmiyorum 😂
Ayseeeminiss 77Bebek35 bende kabızlık problemi çekiyorum canım ya bı de ülseratif kolit diye bı bağırsak hastalığım vardı onunda etkisi çok ama şimdi kefir içiyorum daha rahatladım sanki.ilk bebeğim 28 yaşındayım Ankara’dayim Etimesgutta oturuyorum 🤗
Ayseeeminiss 77Bebek35 denemedim canım deneyim onu.uykusuzluk var bı de bende gece gündüz uyuyamıyorum sende var mı öyle bı sıkıntı