_Hulya7106 Ahh bende de vardı. Doktora söyledim ama mide yanması diyip ilaç veriyordu. Bir türlü derdimi anlatamadım. Asla mide yanması değildi, ben kendimi bilmez miyim ? Yemek yemeye oturamıyordum, sürekli yatmak istiyordum anca öyle geçiyordu. Kendiliğinden geçti gitti şimdi valla. Ama baya bi çektim. Şuan 32 haftalığım. Geçiyor merak etme