TugbaKync Nerede doğum yapacaksınız, hangi hastane, doktor ve ücretlerini biliyor musunuz kızlar? Doktorunuzdan memnun musunuz?
Nesrin_71 TugbaKync tekin kaleye gidiyorum canım 27+5 Doğum suanlik 6 Nisan olarak görünüyor ilk gidiş 1700 eski hasta 1400 Doğum ücreti 22 sezaryen normal Doğum 20 bin olmuş
zeliskya Muayene ücreti ilk gidişte 1300 daha sonra 1100 benimki ikiz gebelik tek gebelik 1000 galiba
Eylulum08 Tıpta cemile hocaya gidiyorum 400 tl aşırı memnunum çok ilgili. Fakat doğumhane kapanmış ne olacak bilmiyorum. İhtisasta ğirişim olsun diye hatice hanıma gittim doktor çok iyi fakat 2 saat sıra bekledim birdaha ğider miyim bilmiyorum. yaşamda berk hocaya gidiyorum 600 tl idi yılbasından önce ondan da memnunum