Esrashshshssh bir hafta içinde aşılamam olacak canım benim de hayırlısı olsun diyorum hep ne zaman sağlıklı olacaksa o zaman gelsin🙏🏻 belki su an gelmemesinin sebebi vardır bizler göremiyoruz. Profesöre gidiyorum da sebepsiz infertilitenin sebebi günümüz teknolojisiyle bilinmiyormuş ama sonuçta bi sıkıntı varmış yani, bizi sağlıksız olması daha çok üzer , geç olsun güç olmasın