brc13 Kızlar doktor 15+5 de cinsiyete yüzde doksan erkek dedi ama ben başından beri kız hissediyorum ve belirtilerim de hep kız sizce doktorun yanılma ihtimali var mı?
Ozge_55 brc13 valla banada erkek dediler ama bn de kız hissediyorum bnce yanılma payı var özelde erkek dedi devlette bugün göremedi göstermiyor dedi ve şuan 18 haftalık hamileyim
Msydn6 brc13 belirti ve hissleriniz neler peki merak ettim ? Yani neye göre eminsiniz bilmediğim için soruyorum yanlış anlaşılmasın çünkü ilk gebeliğimde benimde hislerim tutmuştu ama ikinci gebeliğimde farklı hissetmeme rağmen doktorun dediği çıkmıştı.. bu gebeliğimde başında bişey hissediyordum ama şuan hislerim gitti gibi cinsiyete dair Ozge_55
emirasafMom brc13 ye tatlıyı doğur hakkıyı, ye ekşiyi doğur Ayşeyi 2 kızım var inşallah bide oğlum olacak 🧿onlarda da ekşiyi çok seviyordum bunda da aynı 😅😅🙈🧿
Gulsen4224 brc13 erken tahmin 17 22 haftalarda bile değişme oluyor tam 16 hafta içinde iken tekrar tam net ögrenirsin umarım gönlünce olsun, 🌼
brc13 Msydn6 hep eksi şeyler canım istiyor karnımın şekli kız gibi göğüs farklılıkları var bulantı yok başagrisi yok bi de hislerim o yönde hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep kız hissettim hislerime güvenirim ama sanırım bu sefer yanıldım gibi 🤭
Sedefkitir12- emirasafMom bende ilk kızımda hep ekşi yedim ağzıma tatlı sürmedim kusma bulantı tiksinme hepsini yaşadım suan 2. Ye hamileyim ekşi sürmedim ağzıma hep tatlı yedim ve hamile gibi değildim ne belirti ne başka bişey bende diyodum cinsiyeti farklı heralde ama yine kızım oluyo 😅🥰🙏
BEBE_4458 Bizde de göstermiyo dediler kıza benziyo dedi hatta dün özele gittik yok bacım dönmüş sırtını göstermiyo kafayı yiyecem bi hazırlığın yok birer parça almıştık civilden ama bilmiyom ya pazartesi bi daha gitcez inşallah artık öğrenicez hayırlısı