Nurceyhan93 Kızlar merhaba, 24 haftalık gebeyim bebeğimi sürekli dürtüyorum karşılık vermesi hoşuma gidiyor böyle yapanlar var mı bir sorun olmaz diye düşünüyorum ama tecrübesi olan var mı ☺️
sutlukahve Nurceyhan93 biz henüz 12 haftalığız ama senin haftana gelince ben de aynı senin gibi olurum 😂 ablam da yapardı öyle minik minik dokunuşlarla bebiş de hemen tepki verirdi bi sorun olmadı sende de olacağını sanmıyorum ☺️ bebişin tekme attığı gibi vurmayacağımıza göre bir şey olmaz bence 😂
yarencaliskan Nurceyhan93 neden olsun iletişimi koparmayın 😀 Ben her saniye dürtüyorum tabi benim kızım 37 haftayı geçti artık çok acıtıyor azcık uyusun diye bakıyorum
Su_de Nurceyhan93 aşağı yukarı aynı haftalardayız 25+5 sürekli dürtüyorum bazen göbeğimi sallıyorum çok sarsmadan bilmiyorum ben böyle yapınca bazen cevap veriyor bazen de gıcık oluyor sanki hiç cevap vermiyor toplanıyor bir köşeye sertleşiyor 😅🥹
Mervikk Nurceyhan93 fiziksel bir zararı olmaz lakin bebişlerimiz nerdeyse bütün zamanını uyuyarak geçiriyor bırakın uyusun uyusun ki büyüsün minnoşlar. Ayrıca bazen korkabiliyorlarmış bi videoda izlemiştim babası sesli öpünce annenin karnını aniden sıçramıştı ve dışardan belli olmuştu korktuğu🥲
Tubtubi Bende dürtüyorum 😅 ben araştırmıştım da ultrasonla bakarken bile baya bastırıyor doktorlar bir şey olsaydı onlarda bastırmazdı amniyon sıvısı onları koruyor. Bizim hafif dürtmemizden bir şey olmaz bence 😍
Cnuryasar Evet ya bu ben 22+1 deyiz sürekli bi dürtükleme halindeyim😂🩷 çok seviyorum hareket halinde olmasını🩷
Esra_4774 Nurceyhan93 26 haftalığız bizde yapıyoruz kızımla karşılıklı genelde daire cizerim masaj yaparım en son dürterim😄 ☺